Vanliga Frågor
Kundtjänst
info@fannymichel.se
Vi besvarar mail inom 48 timmar på vardagar, men oftast mycket snabbare än så!
info@fannymichel.se
Vi besvarar mail inom 48 timmar på vardagar, men oftast mycket snabbare än så!
För att göra en retur så använder du dig av retursedeln som följer med i paketet. När du använder vår returetikett debiteras du 69kr för returfrakten. Det går även bra att använda sig av andra tjänster och skicka returen till nedanstående adress. Du står då själv för kostnaden direkt hos ditt ombud.
Vi kan inte lösa ut returer som skickats mot postförskott eller med för lite porto.
Fanny Michel / Tosis AB
Vallgatan 25
411 16 Göteborg
Vid ett byte så lägger du själv en helt ny beställning i webbshopen. Du fyller i ditt första ordernummer och namn på retursedeln.
Längre ner fyller du i ditt nya ordernummer som du fick med i den nya beställningen.
Vid byte står vi för returavgiften om man använder vår returetikett.
Det går även bra att använda sig av andra tjänster och skicka returen till nedanstående adress. Du står då själv för fraktkostnaden.
Fanny Michel / Tosis AB
Vallgatan 25
411 16 Göteborg
Skulle något inte stämma med din beställning så kontakta oss direkt på info@fannymichel.se för att få reklamationsuppgifter.
Vi tar emot din felanmälan och återkommer med hur vi går vidare med ärendet, felanmälan måste dock ske inom 5 dagar från att du mottagit din order.
Det går bra, glöm inte att ta med dig ditt ordernummer.
Vi har 1-3 arbetsdagars leveranstid, men vi skickar alltid så fort som möjligt!
Du kan spåra din order via länken som du fick i ditt leveransmail. Mailet kan hamna i din skräppost, så kolla även där.
Har du frågor som rör utbud, produkt eller annat i vår fysiska butik, vänligen kontakta butikerna direkt. 031-16 64 17
Varan är då tyvärr slut. Följ oss gärna på Facebook och Instagram där vi lägger upp direkt när det kommer in nya leveranser.
Det kan finnas någon kvar i vår fysiska butik i Göteborg. Ring gärna till butiken och fråga om de har i lager så kan vi lägga upp i webbshopen för dig. 031-16 64 17
Vid frågor om din betalning eller faktura (ej produktfrågor) hänvisar vi till Walley.
Tyvärr är detta inget du kan göra själv. Men maila oss på info@fannymichel.se så kan vi hjälpa er så länge er order inte blivit packad.
När vi har mottagit din beställning skickas en bekräftelse automatsikt till din mailadress. Var alltid noga med att kontrollera att din mailadress är korrekt, detta är den vanligaste orsaken till utebliven orderbekräftelse. Den kan även hamna i din skräppost.
Om du inte har fått din orderbekräftelse inom 24 timmar vänligen kontakta vår kundtjänst, info@fannymichel.se