Kontakt/FAQ

Kundtjänst:

info@fannymichel.se
Vi besvarar mail inom 48 timmar på arbetsdagar.

FAQ/Vanliga frågor:

  • Våra butiker

Har du frågor som rör utbud, produkt eller annat i våra fysiska butiker, vänligen kontakta butikerna direkt. Klicka här!

  • Saknar du en vara i webbshopen?

Varan är då tyvärr slut, följ oss gärna på Facebook och Instagram där vi lägger upp direkt när det kommer in nya leveranser.
Det kan finnas någon kvar i våra fysiska butiker i Göteborg. Ring gärna till Göteborgsbutikerna och fråga om de har i lager så kan vi lägga upp i webbshopen för dig. Du finner telefonnumren här.
Har du frågor om din faktura/delbetalning?
Vid frågor om din faktura eller ditt delbetalningskonto (ej produktfrågor) hänvisar vi till Klarna. Du når dem på telefon 08-120 120 10 eller info@klarna.com. Du kan alltid hitta dina fakturor via Mitt Klarna. Där kan du även förlänga ditt förfallodatum med 10 dagar.
Har du frågor gällande din leverans?
Du kan spåra din order på PostNords hemsida med hjälp av ditt kollinummer som du fick i ditt leveransmail. Mailet kan hamna i din skräppost, så kolla även där.

  • Har du inte fått din sms-avisering?

Det fungerar lika bra att hämta ut ordern med ditt kollinummer. Glöm ej din legitimation, bud visar bådas leg.

  • Hur gör jag med betalningen av min faktura vid retur?

Vi registrerar din retur inom 7 arbetsdagar från att vi mottagit den. Klarna skickar då en uppdaterad faktura via mail till dig. Du kan även se din uppdaterade faktura på Mitt Klarna
Du kan ringa Klarna på 08-120 120 10 eller logga in på Mitt Klarna för att flytta fram din fakturas förfallodatum.

  • Hur gör jag ett byte?

Vid ett byte så lägger du själv en helt ny beställning i webbshopen. Du fyller i ditt första ordernummer och namn högst upp på retursedeln.
Längre ner kryssar du i rutan för byte och skriver i ditt nya ordernummer som du fick med i den nya beställningen. Du hittar all info i våra köpvillkor.

  • Hur lång är eran leveranstid?

Vi har 1-4 arbetsdagars leveranstid, men vi skickar alltid så fort som möjligt!

  • Kan jag ändra/avbeställa en order?

Tyvärr är detta inget du kan göra själv. Men maila oss på info@fannymichel.se så kan vi hjälpa er så länge er order inte blivit behandlad.

  • Jag har inte mottagit någon orderbekräftelse?

När vi har mottagit din beställning skickas en bekräftelse automatsikt till din mailadress. Var alltid noga med att kontrollera att din mailadress är korrekt, detta är den vanligaste orsaken till utebliven orderbekräftelse. Den kan även hamna i din skräppost.
Om du inte har fått din orderbekräftelse inom 24 timmar vänligen kontakta vår kundtjänst, info@fannymichel.se.

  • Jag har inte mottagit någon faktura?

Din faktura mailas ut till er angivna mailadress i samband med att er order skickas från oss. Var alltid noga med att kontrollera att din mailadress är korrekt, detta är den vanligaste orsaken till utebliven faktura.
Du kan alltid hitta alla dina fakturor via Mitt Klarna.