Fri frakt hämta i butik - Vanlig frakt från 59krKundtjänst: info@fannymichel.se1-3 dagars leverans - Betala med Klarna

Kontakt/FAQ

Kundtjänst:

info@fannymichel.se
Vi besvarar mail inom 48 timmar på arbetsdagar, men oftast mycket snabbare än så!

 

FAQ/Vanliga frågor:

  • Våra butiker

Har du frågor som rör utbud, produkt eller annat i våra fysiska butiker, vänligen kontakta butikerna direkt. Klicka här!

  • Saknar du en vara i webbshopen?

Varan är då tyvärr slut. Följ oss gärna på Facebook och Instagram där vi lägger upp direkt när det kommer in nya leveranser.
Det kan finnas någon kvar i vår fysiska butik i Göteborg. Ring gärna till Göteborgsbutiken och fråga om de har i lager så kan vi lägga upp i webbshopen för dig. Du finner telefonnumret här.

  • Har du frågor om din faktura/delbetalning?

Vid frågor om din faktura eller ditt delbetalningskonto (ej produktfrågor) hänvisar vi till Klarna. Du når dem på telefon 08-120 120 10 eller klarna.se. Du kan alltid hitta dina fakturor via Mitt KlarnaDär kan ni bl.a. förlänga ert förfallodatum, lägga in så att ni kan betala med ett klick och hämta hem era fakturor som PDF-filer. 

  • Har du frågor gällande din leverans?

Du kan spåra din order via länken som du fick i ditt leveransmail. Mailet kan hamna i din skräppost, så kolla även där.

  • Har du inte fått din sms-avisering?

Det fungerar lika bra att hämta ut ordern med ditt kollinummer. Glöm ej din legitimation, bud visar bådas leg.

  • Hur gör jag en retur?

För att göra en retur så använder du dig av retursedeln som följer med i paketet. När du använder vår returetikett debiteras du 59kr för returfrakten. Det går även bra att använda sig av andra tjänster och skicka returen till nedanstående adress. Du står då själv för kostnaden direkt hos ditt ombud.
Vi kan inte lösa ut returer som skickats mot postförskott eller med för lite porto.

Fanny Michel / Tosis AB
Vallgatan 25
411 16 Göteborg

  • Hur gör jag med betalningen av min faktura vid retur?

Vi registrerar din retur inom 7 arbetsdagar från att vi mottagit den. Klarna skickar då en uppdaterad faktura via mail till dig. Du kan även se din uppdaterade faktura på Mitt Klarna
Du kan ringa Klarna på 08-120 120 10 eller logga in på Mitt Klarna för att flytta fram din fakturas förfallodatum.

  • Hur gör jag ett byte?

Vid ett byte så lägger du själv en helt ny beställning i webbshopen. Du fyller i ditt första ordernummer och namn på retursedeln.
Längre ner fyller du i ditt nya ordernummer som du fick med i den nya beställningen. Du hittar all info på er retursedel samt i våra köpvillkor.

  • Hur gör jag en reklamation?

Skulle något inte stämma med din beställning så kontakta oss direkt på info@fannymichel.se för att få reklamationsuppgifter.
Vi tar emot din felanmälan och återkommer med hur vi går vidare med ärendet, felanmälan måste dock ske inom 5 dagar från att du mottagit din order.

  • Hur lång är eran leveranstid?

Vi har 1-3 arbetsdagars leveranstid, men vi skickar alltid så fort som möjligt!

  • Kan jag ändra/avbeställa en order?

Tyvärr är detta inget du kan göra själv. Men maila oss på info@fannymichel.se så kan vi hjälpa er så länge er order inte blivit behandlad.

  • Jag har inte mottagit någon orderbekräftelse?

När vi har mottagit din beställning skickas en bekräftelse automatsikt till din mailadress. Var alltid noga med att kontrollera att din mailadress är korrekt, detta är den vanligaste orsaken till utebliven orderbekräftelse. Den kan även hamna i din skräppost.
Om du inte har fått din orderbekräftelse inom 24 timmar vänligen kontakta vår kundtjänst, info@fannymichel.se.

  • Jag har inte mottagit någon faktura?

Din faktura mailas ut till er angivna mailadress i samband med att er order skickas från oss. Var alltid noga med att kontrollera att din mailadress är korrekt, detta är den vanligaste orsaken till utebliven faktura.
Du kan alltid hitta alla dina fakturor via Mitt Klarna.

Hej, vi använder cookies för att denna sajt skall fungera bättre för dig.

Mer info